FAQ

Hier vind je antwoord op veelgestelde vragen.

Administratie

Vraag over mijn factuur

Indien u een vraag heeft over uw factuur, dan kunt u deze bij voorkeur via het contactformulier aan ons stellen. Vermeldt u in uw bericht het betreffende factuurnummer. Wij zullen u dan z.s.m. van een antwoord voorzien.

Algemeen

Storing melden

Indien u een storing bij ons wilt melden, dan kan dat via ons ticketsysteem.  Onze helpdesk zal uw melding dan in behandeling nemen. Via e-mail en het ticketsysteem wordt u op de hoogte gehouden van de voortgang.  Het online ticketsysteem is bereikbaar via deze link: http://support.isource.nl

E-mail

De taal van mijn Outlook is veranderd naar het Zweeds

Een recente beveiligingsupdate van Microsoft kan ervoor zorgen dat de tekst in uw Outlook voor een deel wordt weergegeven in het Zweeds. Om dit probleem op te lossen moet deze beveiligingsupdate eerst verwijderd worden, waarna een nieuwe beveiligingsupdate geïnstalleerd kan worden. Microsoft heeft hiervoor een stappenplan opgesteld die u hier kunt vinden onder het kopje ‘Bekende problemen’.

Ik ontvang geen e-mail meer

Het ontvangen van e-mail gaat meestal via de servers van isource. Controleer als eerste of u via webmail uw berichten wel ontvangt. Mocht u via webmail ook geen e-mail ontvangen, neem dan contact met ons op.

Webmail
We maken gebruik van verschillende webmail systemen.

Voor POP3 en IMAP gebruikers wordt gebruik gemaakt van http://webmail.domeinnaam.ext (waarbij uiteraard de eigen domeinnaam en extensie dient te worden gebruikt!).

Voor hosted exchange wordt gebruik gemaakt van https://mail.isourcecloud.nl/owa

IP banning
Door diverse extra beveiligingssystemen die we hebben geïmplementeerd kan het voorkomen dat uw IP-adres is geblokkeerd. Dit kan voorkomen indien u vele malen heeft geprobeerd in te loggen met een verkeerd wachtwoord. Neem in dit geval contact met ons op.

U kunt het beste contact opnemen via ons helpdesk systeem http://support.isource.nl

Wachtwoord wijzigen van mijn Hosted Exchange account

Je kan eenvoudig je wachtwoord wijzigen van een Hosted Exchange account. Log in op onze Outlook Wep App. Gebruik de url: https://mail.isourcecloud.nl/owa.

Kies na het inloggen vervolgens op het icoon voor instellingen (dat is rechtsboven naast het vraagteken). Klik op “Opties”. Kies vervolgens in het linker menu de optie  “Algemeen” en daarna “Mijn account”.  Kies vervolgens “Uw wachtwoord wijzigen” en volg de instructies.

Het is wel van belang dat je een “veilig” wachtwoord kiest. Een veilig wachtwoord bestaat uit ten minste 12 tekens waarbij gebruik gemaakt wordt van kleine letters, hoofdletters, cijfers en leestekens.

Wachtwoord wijzigen van mijn IMAP e-mail account

Je kan eenvoudig je wachtwoord wijzigen van je IMAP e-mail account. Isource maakt gebruik van het Plesk Panel voor beheer van je e-mail. Log dus eerst in op de Plesk omgeving. Dit kan (doorgaans) via https://www1.isource.nl:8443

Hier kan je je e-mail adres en wachtwoord invoeren. Als je bent ingelogd kies je links inhet menu voor “My Profile”. Klik vervolgens op “Generate” om een nieuw wachtwoord aan te maken. Klik op “Show” om het wachtwoord te zien. Onthoud of schrijf het wachtwoord op.

We maken sinds enkele jaren gebruik van zeer sterke wachtwoord beveiliging. Het is dus niet mogelijk om een eenvoudig wachtwoord te hanteren. Dit is gedaan voor de veiligheid van je gegevens en de gegevens van anderen.

Websites

Hoe maak ik een mollie account aan?

Mollie is een Payment Service Providers in Nederland die alle soorten betalingen voor je afhandelen zoals iDEAL, creditcards, sepa direct debit, bankoverschrijvingen, etc. Maar hoe maak je nu zo’n Mollie account aan? Een beschrijving vind je hier!

Inloggen WordPress CMS

Het inloggen in het WordPress CMS kan direct via uw eigen website. Plaatst u eenvoudig /wp-admin achter uw domeinnaam en u krijgt het WordPress inlogscherm te zien. (uwwebsite.nl/wp-admin)

Contactformulier