FAQ

Hier vindt u de veelgestelde vragen.

Administratie

Vraag over mijn factuur

Indien u een vraag heeft over uw factuur, dan kunt u deze bij voorkeur via het contactformulier aan ons stellen. Vermeldt u in uw bericht het betreffende factuurnummer. Wij zullen u dan z.s.m. van een antwoord voorzien.

Algemeen

Ik ontvang geen E-mail meer

Het ontvangen van email gaat meestal via de servers van iSource. Controleer als eerste of u via webmail uw berichten wel ontvangt. Mocht u via webmail ook geen email ontvangen, neem dan contact met ons op.

Webmail

We maken gebruik van verschillende webmail systemen.

Voor POP3 en IMAP gebruikers wordt gebruik gemaakt van http://webmail.domeinnaam.ext (waarbij uiteraard de eigen domeinnaam en extensie dient te worden gebruikt!).

Voor hosted exchange wordt gebruik gemaakt van https://mail.isourcecloud.nl/owa

IP banning

Door diverse extra beveiligingssystemen die we hebben geimplemteerd kan het voorkomen dat uw ip adres is geblokkeerd. Dit kan voorkomen indien u vele malen heeft geprobeerd in te loggen met een verkeerd wachtwoord. Neem in dit geval contact met ons op.

U kunt het beste contact opnemen via onze helpdesk systeem http://support.isource.nl

Hosting

Storing melden

Indien u een storing bij ons wilt melden, dan kan dat via ons ticketsysteem.  Onze helpdesk zal uw melding dan in behandeling nemen. Via E-mail en het ticketsysteem wordt u op de hoogte gehouden van de voortgang.  Het online ticketsysteem is bereikbaar via deze link: http://support.isource.nl

Websites

Inloggen WordPress CMS

Het inloggen in het WordPress CMS kan direct via uw eigen website. Plaatst u eenvoudig /wp-admin achter uw domeinnaam en u krijgt het WordPress inlogscherm te zien. (uwwebsite.nl/wp-admin)

Contactformulier

0

Jouw Winkelmandje