Zoekmachine Adverteren - SEA

  

Zoekmachine Adverteren: wat kan Google AdWords voor u betekenen?

Het lijkt eenvoudig: een advertentie weer laten geven in Google AdWords en zodoende verkeer inkopen. De werkelijkheid zit echter iets complexer in elkaar! Google AdWords is meer dan het ‘blind' inkopen van verkeer. Uiteindelijk gaat het allemaal om resultaat: hoeveel budget kost het u om een conversie te realiseren?

met een Google AdWords campagne boekt u op korte termijn resultaat ten relatief lage kosten.

 

 


Google AdWords - vergroot uw online business met Google AdWords

 

Google AdWords: complex

De kosten en prestaties van uw AdWords campagne hangen af van een groot aantal factoren. het biedmodel van Google gaat ook een stuk verder dan alleen uw CPC bod. Afhankelijk van de prestaties van uw Google AdWords campagnes en advertenties, worden de prijzen voor uw verkeer grotendeels bepaald. Behalve uw bod per click / bezoeker worden hierin ook factoren als kwaliteitsscore, effectieve omzet voor Google per 1.000 vertoningen en het doorklik percentage (CTR).

 

Google AdWords: voordat we beginnen

Voordat we beginnen met het inrichten van uw Google AdWords campagne, bekijken we eerst uw eventuele bestaande campagne. We combineren dit met een persoonlijk gesprek waarbij we duidelijkheid proberen te krijgen over uw producten en/of diensten. Die hoeft niet per definitie concrete directe omzet (orders) te zijn, maar het kunnen ook nieuwsbriefaanmeldingen zijn, downloads van whitepapers of branding. Afhankelijk van uw doelstellingen en budget bepalen we de strategie.


Google AdWords - een advertentiegroep in Google AdWords aanmaken

 

Google AdWords: advertentieplan

Wanneer we een helder beeld van uw organisatie hebben, beginnen we met het opstellen van een advertentieplan. Daarin wordt bepaald welke inhoud een advertentie moet bevatten, hoe de doelgroep aangesproken moet worden en hoe de campagnes ingedeeld moeten worden en hoe de landingspagina's voor de Google AdWords campagnes eruit moeten komen te zien. We delen deze informatie met u, zodat u vanuit uw eigen expertise het advertentieplan kunt beoordelen. Eventueel kunnen uw Google AdWords campagnes tegen relatief lage kosten ook ingericht worden in het advertentieprogramma van Bing.

  

Resultaten Google AdWords campagne - Google AdWords adverteren met iSource

Google AdWords: rapportage en onderhoud

Net als uw website, uw auto en uw huis, vraagt ook een Google AdWords campagne om onderhoud. Daarom monitoren we periodiek de advertentiecampagnes en sturen we deze waar nodig bij. Ook houden we u graag op de hoogte van de resultaten, door u te voorzien van rapportages. Zo houdt u ook zelf grip op de prestaties van uw Google AdWords account.

 

 

kantoor iSource

Terug naar boven
iSource.nl maakt gebruik van cookies om goed te kunnen functioneren.      Deze melding verbergen Deze melding verbergen